pátek 21. února 2014

Boty

Krásné páteční dopoledne. Právě jsem na cestě Pendolínem z Ostravy do Prahy, teď už je vše fajn, ale ráno bylo tragické. Na poslední chvíli jsem dorazila na nádraží a snažila se koupit jízdenku s jasnými požadavky - samostatné sedadlo ve směru jízdy tak ať mě nikdo neruší. Paní u přepážky vypadala, že splnila mé přání - ovšem realita byla hrozivá a ukázala se jakmile jsem se usadila a kolem mne začaly chodit matky s dětmi, které křičely, odmlouvaly a brečely. Připadala jsem si jako nepatřičný učastník zájezdu. Po 25 minutách kdy jsem trpěla jako zvíře - ano včerejší den otevřených dveří a mnoho sklenek prossecca spolu s brzkým vstáváním není optimální kombinace - jsem se dozvěděla, že se jedná o dětský oddíl! Výborně- z čehož vyplývá, pokud chcete mít klid - nikdy! - si nenechejte dát místo ve 4. voze a nevěřte paní u přepážky. Místo jsem urychleně opustila a sedla si do uplně prázdného vagónu před jídelním vozem, který během půl hodiny prázdný nebyl -matky chtěly asi dopřát kávičku a nevychovaným dětem více prostoru pro házení hraček s hraní her na tabletu bez sluchátek, očividně jsem někomu udělala asi něco špatného. V podstatě mám cesty mezi Prahou a Ostravou vlakem ráda, narozdíl od těch autem, ale prozatím mě děti ničí. Očividně si budu muset spravit den a koupit něco pěkného. Jsem divná, že v téměř 28 letech nemám žádné mateřské pudy a děti, až na pár vyjímek, se mi zdají protivné a ty čerstvě narozené se mi dokonce ani nelíbí a když se všichni rozplývají, já vidím jen hlavu nesouměrně velkou k tělíčku? Nadpis příspěvku zněl boty, ale k nim jsem se nezvládla dostat, nevadí snad příště, třeba cestou zpět pokud mi nebudou děti skákat po hlavě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za komentář :-)