pondělí 24. února 2014

Pondělní rozladění

Krásné pondělní ráno! Posílám pozdrav z cesty do Prahy, ano tentokrát jsem si dala pozor na to abych za žádných okolností nedopatřením neocitla ve voze č.4, bohužel však nebylo volné již samostatné sedadlo. Paní sedící vedle mne je inspirací pro dnešní příspěvek a zároveň otázku,kterou položím závěrem. Na dvojsedadle jsem byla jako první a kupodivu na mne vyšlo místo u okna, hurá, během pár minut dorazila paní odhadem kolem padesátky, vzhledem nad průměrem v její věkové skupině automaticky si sundala kabát sedla a zabrala si středovou opěrku mezi sedadly, bez pozdravu nebo zeptání? Po chvíli cesty jí začal zvonit telefon, o lehce arogantním a nepříjemném tónu hlasu se bavit nechci, ale hovor trval 15 minut a očividně si nepřipouštěla, že třeba svou hlasitostí může rušit. Následně si skočila do jídelního vozu pro solené arašídy, které pojídá pojednom, neuvěřitelně u toho mlaská a šustí sáčkem, mlaskání nenávidím. Vždy jsem se chovala podle toho, jak mne rodiče naučili - slušně a podle mého názoru je slušné chování projevem " krásné" ženy. Nebo už se nenosí pozdravit při příchodu spolucestujícího ať už ve vlaku nebo výtahu, zeptat se zdali mohu použít středovou opěrku, nekouřit pokud je u vedlejšího stolu malé dítě nebo někdo jí a snažit se nerušit a brát ohledy na druhé, jak ve vlaku, letadle, restauraci, výtahu či kině?Jak to máte vy? Zajímáte se jen o sebe a cizí lidé jsou vám jedno? Máte " koule" na to říct potencionální spolucestující s dovolením mohla byste ztišit svůj film nebo použít sluchátka, pozdravit ve výtahu ikdyž v něm jedete déle? ( Nejspíš naučte se jíst se zavřenými ústy ať nemlaskáte neřekne nikdo z nás :-)

2 komentáře:

  1. Kate, trošku pozor na pravopis... nemyslím teď hovorovou češtinu, ta je na blozích určitě v pohodě, ale vyloženě na hrubky....

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář :-)