úterý 18. března 2014

Charlie je doma



Krásný večer! Za poslední týden došlo k velkému převratu v mém dosavadním životě a stále mám smíšené pocity - pořídila jsem si psa, krásné roztomilé štěně modrého whippeta. Celá tato věc se udála na mé poměry velmi rychle, partner polevil, já využila situace, štěňata byla na světě a během týdne jsme najednou nebyli dva. Charlie je ďábel, běhá, spí, kouše, spí, čůrá všude okolo a spí a ve mě se probudila zodpovědnost, svůj den si plánuji na minuty a přemýšlím a doufám, že jsem dostatečně schopná vychovat jej, zároveň se tímto krokem ukazuje jaký je můj vztah s partnerem, mám trošku strach zdali vše zvládnu a budeme všichni spokojení. Přidávám momentku té malé potvůrky a běžím na procházku. 

6 komentářů:

  1. Ahoj. My sme na tom boli pred rokom podobne, po roku rozmyslania sme si kupili talianskeho chrtika a zrazu bolo vsetko ine :) chrti su blazni, budete to mat tazke, my sme to uz takmer vzdali, rozisli sa, a davali psa chovatelke... Ale dnes je to uz rok, mala je stale s nami, je to lepsie a ja ju neuveritelne milujem. Tak majte pevne nervy, budete ich pravdepodobne potrebovat.
    Ak budes chciet poradit, instagram: veronique_f

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za reakci, zatím je to masakr, dnes jsem odjela na pracovní schůzku a mezi tím rozkousal telefonní kabel. Jinak je to anděl ( pokud spí 😃 ) Jak dlouho jste bojovali a máš nějaké zaručené tipy??

      Vymazat
    2. No zaruceny typ je nepovolit vo vychove. Kazdy chrt je pes, ktory bude cely zivot pokusat, vymyslat a hladat kde su tvoje hranice. Uz viem o com hovorim :) musis byt laskava, ale velmi prisna zaroven. Majte pevne pravidla, rezim, a nikdy nepovol. Ak to urobis, chrt si to zapamata a uz ho nezmenis. Takze drilovat, drilovat.
      My s tym bojujeme doteraz, je to naozaj beh na dlhu trat ale ked uz vidim po roku vysledky, je to skvely pocit, ze som ju vychovala.
      Ten prvy rok bude asi tazky, ale verim, ze to zvladnete. Este posledne, mozno sa pol roka nevyspite, ale je to normalne :)
      Naozaj, kludne mi napis na instagrame, keby si si nevedela s hoccim rady.

      Vymazat
  2. pejsek hezký, pevné nervy :D
    chci se zeptat, plánuješ přidávat i svoje outfity ? :)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji musím mít, jen to vstávání ve 3.20 mě ničí :-) outfity možná v budoucnu, stejně jako bych chtěla publikovat věci, které mne zaujmou, místa a podniky, které mám ráda...

      Vymazat
  3. Ten je nádherný!! Ty oči...ale nezávidím moc to štěněcí období. Když si vzpomenu na ty čůránky a bobky v bytě, utíkání venku, rozkousané ovladače (4!)...těším se na na další články a raubíři.

    Protože slavím, uspořádala jsem malou giveaway :)
    http://thedecadenceofdecay.blogspot.cz/2014/03/slavici-post-darek-pro-vas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář :-)